top of page

אימונים אישיים וקבוצתיים

אנשים רבים עושים מנוי לחדר הכושר וכשהם מגיעים לשם, הם לא בטוחים מה עליהם לעשות. יש המון מבחר, אזורים שונים ומכשירים מסובכים, ולבסוף עושים הליכה או ריצה על הליכון. אימון אישי בחדר הכושר, עולה כמו אימון אישי בבית. אז למה בעצם לשלם כל כך הרבה כסף על מנוי חודשי?! לא חייבים מכשירים או משקולות רבות על מנת להתאמן כמו שצריך. ניתן לבצע אימונים מאתגרים גם בסביבה הביתית או בפארק.

אימון מתחיל בראיון בו נבדק רקע בתחום הספורט, מצב גופני נוכחי, הגדרת מטרות ויעדים ומספר האימונים השבועיים המתוכננים. על סמך נתונים אלו, מגדירים יחד את המטרות והיעדים הריאליים לטווח הקצר והארוך. האימונים הם בהתאמה אישית לכושר הגופני הקיים והמצב הבריאותי ומכוונים להשגת אורח חיים בריא לטווח ארוך.

ניתן להתאמן גם בזוגות וקבוצות קטנות (ניתן להתארגן יחד חברות /שכנות/ מקום עבודה). היחס באימון הוא תמיד אישי וחם, עם דגש על טכניקה נכונה, שמירה על בריאות הגב והימנעות מפציעות.

במידה ומתאמן סובל מכאבי גב, ברכיים וכדומה, האימון יבנה בצורה מיוחדת כדי להימנע מהחמרת הבעיה וחלק מהאימון יוקצה לעבודה על נקודות החולשה הללו, ולכן רצוי שהאימון יהיה אישי, מאחר ועלול לא להתאים למתאמנים האחרים.

אני מאמינה שכושר צריך לעשות בהנאה וחיוך ולכן משתדלת שהאימונים יהיו כיפיים ומגוונים ככל האפשר.

bottom of page